• Časté dotazy

    • Co je virtuální kancelář?

      Virtuální kancelář je adresa, kterou máte zapsanou v obchodním rejstříku jako oficiální (registrační) sídlo své společnosti, na které ovšem nemusíte být osobně přítomni. Pokud máte virtuální kancelář či sídlo firmy v Kancelářském centru, můžete se spolehnout, že zde vždy budou pracovníci, kteří se vám starají o přebírání korespondence i balíků a obsluhu návštěv, ohlášených i neohlášených. Dle sjednaných podmínek vám korespondenci a vzkazy osobně či elektronicky předají nebo došlou na jinou vámi požadovanou adresu.

      Sídlo firmy v kancelářském centru, virtuální kanceláři, je ideální pro podnikatele, kteří z jakéhokoli důvodu nepotřebují vlastní prostory a chtějí ušetřit za pronájem prostor, mzdy asistentky, atd. Zároveň je to daleko profesionálnější varianta než sídlo firmy "v obýváku". Tento postup je plně v souladu se zákonem, který pouze vyžaduje, aby každá společnost měla v obchodním rejstříku zapsáno své zákonné sídlo a toto sídlo bylo správně označeno.

    • Jaký je rozdíl mezi Coworkingem a virtuální kanceláří?

      Coworking – v doslovném překladu jde o spolupráci v rámci komunity ve sdílené kanceláři. Nezávislí profesionálové, začínající firmy, projektové týmy, programátoři a kreativci mohou místo práce doma využívat výhod sdílené coworkingové kanceláře, navazovat kontakty nebo jen tak v klidu pracovat na sdíleném pracovišti. Jinými slovy lidé pracují v jedné či více kancelářích s dalšími lidmi, navazují nové kontakty a tím mohou získat pomoc a nové zkušenosti v podnikání.

      Kancelářské centrum – virtuální kancelář, kde nemusíte fyzicky sedět, ale máte možnost využít sdíleného pracoviště a jeho mnoha výhod. V Kancelářském centru máte možnost zřídit si sídlo své společnosti na dobré adrese, můžete pro své obchodní schůzky využít zasedací místnost až pro 12 osob. V Kancelářském centru Vám pomůžeme při zakládání Vaší společnosti, budeme Vás zastupovat při vyřizování formalit spojených s vedením společnosti. Naši odborníci Vám pomohou při řešení právních a účetních problémů. Kancelářské centrum zajišťuje i další služby, jako je zpracování daňového přiznání, tisk vizitek či přeinstalace počítače. S Kancelářským centrem je podnikání hračka! Pusťte se do toho s námi!

    • Jak se dostanu ke korespondenci, která dorazí do mé virtuální kanceláře?

      Na příchod pošty či vzkazy jste vždy ihned upozorněni e-mailem nebo SMS a na přání lze dopis obratem přeposlat nebo jej naskenovat a poslat po internetu. Dále si můžete zvolit, zda chcete poštu vyzvedávat osobně nebo si jí nechat přeposílat na zvolenou adresu. Přeposílání probíhá 1x týdně (programy PROFI-SÍDLO PLUS, PROFI-SERVIS a PROFI-MÍSTO) nebo 1x měsíčně (programy PROFI-SÍDLO a PROFI-SÍDLO PROMO). Samozřejmě, že u kteréhokoli programu si můžete kdykoli pro poštu přijít osobně.

    • Mám u vás k dispozici kancelář či zasedací místnost?

      V KANCELÁŘSKÉ CENTRU mají všichni klienti zasedačku pro jednání s úřady ZDARMA. Ani v jiných situacích není žádný problém - kancelář i zasedačka jsou vám k dispozici pravidelně či příležitostně. V ceně některých programů a je dokonce již několik hodin pronájmu zasedačky zahrnuto. U ostatních programů se ceny pronájmu řídí platným ceníkem.

    • Nabízíte založení společnosti s.r.o. na míru - jak dlouho celý proces trvá?

      Časová náročnost založení společnosti závisí na několika okolnostech. Vliv bude mít nejen součinnost ze strany osoby či osob, jejichž podpisy a účast jsou nutné, ale i požadované druhy živnostenských oprávnění. Z naší zkušenosti vyplývá, že celá procedura založení s.r.o. zabere cca 10 pracovních dní. Pokud vám tato lhůta nevadí, jedná se o levnější variantu, než je zakoupení hotové, tzv. ready-made firmy.

    • Zajišťujete i další služby, jako je zpracování daňového přiznání, tisk vizitek či přeinstalace počítače?

      Ano, nabízíme i mnoho doplňkových služeb, které vám ulehčí podnikání a ušetří čas, který tak můžete lépe využít k rozvíjení hlavní podnikatelské činnosti.

      • Můžete využít našich profesionálních služeb v oblasti ÚČETNICTVÍ. Postaráme se o komplexní vedení účetnictví, mezd, zpracování přiznání či jeho optimalizaci a budeme Vás včas informovat o všech termínech.
      • Nabízíme též kompletní služby v oblasti MARKETINGU. Dle vašeho rozpočtu a zaměření firemních cílů doporučíme optimální kombinaci aktivit, provedeme průzkum trhu, doporučíme vhodné segmenty trhu k oslovení, zprostředkujeme co nejlepší finanční podmínky.
      • Využijte našich služeb v oblasti GRAFIKY, DTP a TISKU. Navrhneme kompletní identitu vaší firmy, citlivě připravíme grafické návrhy s ohledem na oblast podnikání, zajistíme předtiskovou přípravu, navrhneme ideální způsob tisku a doporučíme vhodnou tiskárnu.
      • Neváhejte a obraťte se na nás v oblasti SLUŽEB IT. Rádi doporučíme vhodná řešení v oblasti výběru vhodného vybavení, ochrany a zálohování dat, servisu i správy.
      • Spolupracujeme se špičkovými odborníky na tvorbu webových stránek a optimalizaci pro vyhledávače. Díky naší pevné a dlohodobé spolupráci Vám můžeme přinést i zajimavé finanční zvýhodnění jejich služeb.
    • Kde je finanční úřad Prahy 2?

      Nachází se u stanice tramvaje 11 "Vinohradská tržnice", kousek od Obchodního rejstříku a Náměstí Míru, adresa je: Vinohradská 49, 120 00 Praha 2 (tel: 221 593 111).

    • Kde je finanční úřad Prahy 3?

      Nachází se u stanice metra "B" Českomoravská - adresa je: Drahobejlova 48, 190 21 Praha 9 (tel.: 283 018 111).

    • Kde je živnostenský úřad Prahy 2?

      Po novele 1. 7. 2008 je zrušena místní příslušnost těchto úřadů a živnostenská oprávnění vám nyní vystaví na kterémkoli živnostenském odboru místních úřadů.

      V Praze 2 se nachází na adrese nám. Míru 600/20, 120 00 Praha 2 (tel.: 236 044 148).

    • Kde je živnostenský úřad Prahy 3?

      Po novele 1. 7. 2008 je zrušena místní příslušnost těchto úřadů a živnostenská oprávnění vám nyní vystaví na kterémkoli živnostenském odboru místních úřadů.

      Pro MČ Praha 3 to je na adrese: Lipanská 14, 130 00 Praha 3 (tel.: 222 116 419).